piątek, 13 kwietnia 2018

PROJEKT GAJA - terraformacja Terra Mystica

grafika ze strony rebel.pl
Terra Mystica wraca w nowej, ciekawej wersji. Oferuje nam kosmiczną oprawę, mnóstwo główkowania oraz nowe misje a to wszystko wśród kolorowych, plastykowych znaczników, pionków i żetonów.


Terra Mystica była grą, która przekonała mnie do dania szansy grom ekonomicznym. Przyznaję to (ostatecznie i tak moje serce skradł Splendor, ale to już inne sprawa). Gdy zobaczyłam, że szykuje się przedsprzedaż Projektu Gaja nie myślałam dużo, rzuciłam stos monet w internet i oczekiwałam na swój egzemplarz. Gdy przyszła paczka cieszyłam się jak dziecko. Trzeba przyznać, że wydawca zadbał by nie zabrakło nam niczego (no chyba, że miejsca). W środku było tyle torebek strunowych, że obdzieliło jeszcze kilka innych moich gier.


Co nowego? Plansza nie jest stała. Składa się z 7-10 a la heksów, złożonych z mniejszych heksów. Tam gdzie możemy kojarzyć tor religii, teraz mamy 6 różnych technologii do rozwinięcia. Nowa jest oczywiście cała oprawa graficzna, przywodząca na myśl wszelkie kosmiczności i statki międzygwiezdne. Osobiście wolałam stylistykę fantastyczną. Oprócz tego gra jest bardzo podobna, zatem jeśli Terra Wam się podobała to Gaję również polubicie. My gramy regularnie.

Polecam: 5/5

Rarianna


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz