piątek, 23 marca 2018

UNSTABLE UNICORNS - Armia jednorożców na Ciebie czeka!


Zamówiona z KickStartera jednorożcowa karcianeczka nareszcie do nas dotarła! Tak bardzo się cieszę! Było dużo czekania i w sumie nim zagrałam w Unstable Unicorns miałam lekkie obawy. Czy wyczekiwanie nie zawyżyło moich oczekiwać? Czy się srogo nie zawiodę. Oh well... Let the unicorns be with us.


Zasiadamy w 6 osób, otwieramy pudełeczko z eleganckim metalowym zamknięciem i natrafiamy w środku na przyjemne w dotyku karty z przeuroczymi grafikami. Każda jedna jest cudna i nie dam sobie wmówić niż innego. Zasady są banalnie proste i w sumie podobne do MtG, tylko prostsze. Nie będę ich dokładnie tłumaczyła bo szkoda czasu i energii.

Wszystkie są urocze, nie mogę się zdecydować na ulubioną kartę
Pomówmy zatem o odczuciach! Losowość jest dosyć duża oczywiście, jak w wielu grach z mechanizmem dobierania kart. Z drugiej strony kolorowa, imprezówka z rogatymi zwierzątkami nie musi być ukoronowaniem euro ;) Mi osobiście to nie przeszkadzało a unikalne moce magicznych jednorożców całkiem przyzwoicie pomagały z tym walczyć.

Podsumowując:
Plusy - grafika, prosta, mobilna, jednorożce
Minusy - ? Nie wiem, nie znalazłam, ale jestem otwarta na dyskusje.


Przy okazji, jako, że znów zbliża się sezon wykopaliskowy wpisy mogą zacząć pojawiać się rzadziej, ale mam nadzieję, że przywiozę z ekspedycji wiele ciekawych przemyśleń o planszówkach z minionych czasów. A może macie jakieś o których chcielibyście się czegoś więcej dowiedzieć? Dajcie mi znać :)

Rarianna

2 komentarze: