poniedziałek, 10 października 2016

Wesoły Cthulhu


Podczas jednej z podróży natknęłam się na ten lokal i stwierdziłam, że muszę się nim z Wami podzielić!
W kraju złotych stepów, na nie tak dalekiej Ukrainie, w Lwowie, tam gdzie można podjechać tramwajem nr 2 znajduje się niepozorna kawiarnia Wesoły Cthulhu. Mijając przeszklone drzwi, wchodząc na piętro trafiamy do miejsca prowadzonego przez graczy dla graczy! Każdy fandom znajdzie tam coś dla siebie.

Patrzę w prawo i widzę plakat ze Skyrima, zerkam w lewo i widzę atrapę Tardis. Nieopodal stoi regał wypełniony po brzegi grami planszowymi. Opłaca się czasem zgubić!
Jeśli nie masz ochoty aktualnie na planszówki lub Twoi znajomi nie mają czasu na partyjkę bez obaw, rozsiądź się wygodnie i oddaj się graniu na jednym ze stanowisk z konsolami.

Wesoły Cthulhu z dumą przedstawia się jako antykawiarnia. Na pewno sposób naliczania klientów mają niestandardowy. Otóż nie płacisz za to co zjesz, wypijesz, wypożyczysz do gry. Płacisz za całość spędzonego tam czasu (20 hrywien/godzina).

Dodatkowo jak to w takich miejscach można również kupić gry (przyznaje się, złamałam się i przepłaciłam za abalone w wersji podróżnej). Tak ceny są wyższe niż w normalnym sklepie, to typowe. Jednak nie żałuję, że mogłam wesprzeć taką inicjatywę! Należy im się za bycie pozytywnym punktem na mapie. Live long and prosper веселий ктулху! Na pewno tu wrócę, macie pyszne ciastka i dajecie tosty;)

Rarianna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz