środa, 11 września 2019

Eye of the tiger

Bardzo długo nic się nie działo na blogu a wynikało to z kilku powodów.
Najważniejszym było kończenie pracy licencjackiej oraz jej obrona! I tak pisze do was dumna posiadaczka dyplomu archeologa z pracą licencjacką pod imponującym tytułem: Gry planszowe i gry szansy w starożytnej Grecji. Opisałam gry planszowe w jakie grali Grecy okresu klasycznego oraz jakie znaczenie miały planszówki w ich codziennym życiu ^^ Jeśli jesteście zainteresowaniu to praca jest oczywiście dostępna w APD UW.

Następnie jak to zwykle w okresie wakacyjnym byłam zajęta wykopaliskami we Włoszech, w Polsce i w Grecji o czym napiszę szerzej w następnych notkach. Ogólnie chciałam tylko zakomunikować, że powracam i wskrzeszam bloga o grach :)

Do zobaczenia kochani!

Rarianna

7 komentarzy:

  1. Cos ci nie idzie ta kontynuacja... a szkoda bo barddzo fajny blog, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety w czasie pobytu w grecji autorka bloga zostala brutalnie zerznieta w dupe przez stado murzynow, ktorzy spuszczali sie jej do odbytu i na morde, a juz lodkami do greckiego brzegu dobijali kolejni imigranci i biegli dolaczyc do ruchania. Od tamtej pory autorka bloga "pracuje" jako darmowa suczka w obozie dla uchodzcow i nie ma czasu na internet.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamietam Rarianne z konwentow planszowkowych. To byla prawdziwa krolowa deppthroat - brala do gardla calego fiuta az po same jaja. Kazdy mogl ja zaliczyc. Wyjatkowo latwa suczka no i darmowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potwierdzam! Po jednym konwencie ruchalem od tylu Rarianne w publicznej toalecie. Pamietam ze lubila klapsy na tylek i spuszczanie sie jej na cyce. Toche od niej smierdzialo, bo myla sie raz na miesiac, ale jak to mowia darmowej kureweczce nie zaglada sie w odbyt.

      Usuń
  4. Rarianna spuszcze ci sie do mordy a ty to wszystko wysrasz i znowu polkniesz. Wiem ze tak lubisz suczko, twoj tata mi opowiadal

    OdpowiedzUsuń
  5. Rarianny to cwe(L)ka zajebana. Jebac te kurwe! tylko Lech Poznan! kurwy i smiecie z poznania nie wyjedziecie! lech lech srolejorz.. a nie sorry pomylilo mi sie.. lech lech kolejorz!

    OdpowiedzUsuń
  6. dawaj kolejne recencje gier, juz nie mozemy sie doczekac... KURWO jebana :)

    OdpowiedzUsuń