niedziela, 30 grudnia 2018

WIOCHMEN 2 - na wesele wio!


Jak to się stało, że nie opisałam jednej ze swoich ulubionych gier? Nie mam pojęcia. Wytłumaczeniem mogą być tylko czary, starcza skleroza i więcej czarów.

Normalnie nie przepadam za grami z dużą losowością. Pierwsza gra z tej serii urzekła mnie głównie tłem humorystycznym i możliwością rzucania flaszką w dzieci innych graczy (in game oczywiście, wyłącznie in game). Druga zostawiła to, co niezaprzeczalnie fajne, czyli klimat, stylistykę gry. Po czym rozszerzyła o dodatkowe zasady.

Gustowny berecik dołączany do gry!
Super furman wdziewa taki o to berecik i jesteśmy gotowi do gry. Twórcy wprowadzili zróżnicowane moce postaci, co ciekawie urozmaica grę, wprowadzając do niej nieśmiały element strategii w planowaniu ruchów i korzystaniu z zasobów. Odświeżyli również szatę graficzną! Teraz jest to kolorowa karcianka z solidnie wykonanymi żetonami. Dużo nie ma co tu pisać. Negatywna interakcja, prostota i zabawny klimat sprawiają, że to świetna pozycja jako przerywnik lub na imprezę. Ja polecam.




Rarianna

5 komentarzy:

  1. Ja tam akurat preferuje granie przed komputerem. Rozglądam się nawet za fotelami gamingowymi. Tak swoją drogą, czy znacie może markę PRO-GAMER? Jeśli tak to podeślijcie jakieś opinie na jej temat. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja znam te marke. Zwykle gowno dla idotow.. czyli w sam raz dla ciebie i twojej rodziny kurew. Pro-gamer to szmelc ktory produkuje tez wibratory analne pod nazwa Pro-Gejer

      Usuń
  2. RuchaczRarianny29 sierpnia 2020 12:19

    Rarianna zalozysz ten beret na glowe a ja bede cie ruchal w dupe, ciagnal za wlosy i wyzywal od grubych swin. A na koncu spuszcze ci sie do ryjka. Co ty na to suczko? XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Rarianna = rozruchana w odbytnice swinka porki :)
    jej gruby ryj nadaje sie w sam raz na bukkake :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurwa Rarianna gra w wiochmena w czasie gdy ojciec penetruje jej odbyt, a jej matka patrzy na to i masturbuje sie jak szalona. Co za rodzinka kurwiszonow zajebanych xD

    OdpowiedzUsuń