czwartek, 4 stycznia 2018

The Board Game Developer - Become A Game Design Ninja

grafika kursu ze strony udemy.com
Nowy rok, nowa ja... Wiadomo jak to bywa. Ale tym razem postanowiliśmy pomóc z postanowieniami noworocznymi! Zatem jeśli jednym z Twoich marzeń jest zrobienie własnej gry planszowej to w styczniu odwiedzaj nas wyjątkowo uważnie, ponieważ zrobimy opis paru kursów i szkoleń projektowania gier, dostępnych na rynku!

Na stronę udemy.com wpadliśmy przypadkiem. Rozbawiło nas hasło "Become a Game Design Ninja" i zajrzeliśmy. W kurs wlicza się 11 godzin wykładu w formie filmików na żądanie (stały dostęp) podzielone na 6 działów i podsumowanie wiedzy w formie przygotowanych pdfów, grupujących te wiedzę. Nagrania podzielone są na 6 działów, począwszy od ogólnego wprowadzenia jak w ogóle się do tego zabrać, poprzez podpowiedzi skąd czerpać inspirację aż po omawianie procesu testowania, przerabiania, mechanik i case study.
Pierwsza wersja planszy do Le Grand Tour
Czwarta (ciągle nie ostateczna) wersja planszy do Le Grande Tour

Dwóch prowadzący jest zabawnych i widać w nich pasję. Kochają to co robią. Tłumaczą w jasny, klarowny, ale i nie pozbawiony poczucia humoru sposób. Naprawdę warto wykonywać ćwiczenia, które zalecają! Dzięki temu zorientowałam się, że moja urocza gra karciana o pieskach oferuje doświadczenia godne This War of Mine - smutek, frustracje, choroby, głód i śmierć. Pieski padały jak muchy. Playtesty są bardzo ważne ;)


To był mój pierwszy kurs z tego typu, ale przyznam, że jestem bardzo zadowolona. Swój poziom uznałam jako bardzo początkujący. Pomogło mi to nabyć i uporządkować wiedzę. Wskazano również kierunek i zasugerowano pomoce w postaci książek i stron. Jeśli myślisz o stworzeniu i wydaniu własnej gry zdecydowanie warto poświęcić czas na to szkolenie. Zdecydowanymi plusami są cena i stały dostęp do treści.

Pochwalcie się swoimi grami przygotowanymi w ramach prac - jestem mega ciekawa co udało Wam się stworzyć :)

Rarianna


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz